Translate

środa, 15 czerwca 2016

Sernik malinowo-jagodowy, bez pieczenia






Składniki:
Spód pod sernik:
Można upiec cieniutki biszkopt
Lub zrobić tak jak ja:
Zmielone biszkopty wymieszać z rozpuszczonym masłem
Masa serowa o smaku malinowym
400g sera homogenizowanego (użyłam o zawartości 7,5 tłuszczu, kupowałam w Lidlu)
250 ml śmietanki kremówki
200 ml musu z malin, przecedzonego przez sitko aby pozbyć się pestek
1 czubata łyżka stołowa żelatyny
4 – 6 łyżek cukru pudru (dałam 4)
Masa serowa o smaku jagodowym
400g sera homogenizowanego
250 ml śmietanki kremówki
200 ml zmiksowanych jagód
1 czubata łyżka stołowa żelatyny
4 – 6 łyżek cukru pudru (dałam 4)
Sposób przygotowania:
Masa malinowa: Ser wymieszać w misce, dodać do niego mus z malin i dobrze razem wymieszać. Żelatynę namoczyć w 4-5 łyzkach wody, następnie podgrzać żeby się rozpuściła i przestudzić. W czasie jak żelatyna stygnie, ubić śmietankę kremówkę z dodatkiem cukru pudru. Ochłodzoną żelatynę wlać do masy serowej i szybko wymieszać mikserem. Mikser już można odstawić i ubitą na sztywno kremówkę przełożyć do masy serowej i delikatnie wymieszać łyżką. Masę malinową wlać na przygotowany spód w tortownicy o średnicy 25cm. Szybko wstawić do lodówki. Po ok. 30 minutach można już przygotować masę serową jagodową, w identyczny sposób jak malinową. Przygotowaną masę serową o smaku jagodowym wylać na masę malinową i całość wstawić do lodówki na kilka godzin. Przechowywać również w lodówce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz