Translate

sobota, 6 lipca 2019

Panierowana smażona cukinia

No chyba szybciej i prościej to już się nie da.
Nie miałam ochoty na mięso do obiadu. Szczególnie, że zjadłam wcześniej pełny talerz rosołu. A na stole leżała zakupiona bez celu cukinia. Ja tak nie za bardzo za cukinią, ale skoro kupiłam ..........




 Składniki:

* młoda cukinia, pokrojona na plastry o grubości ok. 1 cm
* sól, pieprz, delicat czerwony albo co kto lubi
* jajko i bułka tarta do panierowania
* olej do smażenia

Pokrojoną cukinię posolić, popieprzyć, posypać przyprawami. Zostawić na ok. 15-30 minut. W tym czasie rozgrzać olej na patelni. Cukinię panierować w jajku, bułce, ponownie w jajku i w bułce.
Ułożyć na patelni i smażyć ok. 3 minut z każdej strony. Wyjąć, odsączyć z tłuszczu na ręczniku papierowym i jeść z czym kto chce. Ja sobie zjadłam taką samą bez niczego

2 komentarze:

  1. A ja cukinie bardzo lubie , a taką panierowaną to uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym tak przyrządzone danie jeść codziwnnie.

      Usuń