Translate

wtorek, 20 grudnia 2016

Mini paczki na serku homogenizowanym





Bardzo szybkie do zrobienia i bardzo smaczne

Składniki:

Serek waniliowy (miałam z dodatkiem zierenek wanilii) o wadze 175g
2 duże jajka
1 szklanka (szklanka ma pojemnośc 250 ml) mąki
1 łyżeczka herbaciana proszku do pieczenia

tłuszcz do smażenia
cukier puder do posypania

Sposób przygotowania:

Zaczynamy od rozgrzewania tłuszczu (ja smażyłam na oleju) w rondlu. Rondel powinien stać na średniej wielkości ogniu.
Do miski przekładamy serek i wbijamy jajka. Dokładnie mieszamy trzepaczką (można i mikserem). Dodajemy mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i ponownie dokładnie mieszamy. Sprawdzamy czy tłuszcz jest odpowiednio rozgrzany. Ja w tym celu, zanurzam trzonek drewnianej łyżki w oleju. Jeżeli wokół trzonka robią się bąbelki, to znaczy że tłuszcz jest odpowiednio rozgrzany. Łyżeczkę należy umoczyc w gorącym oleju i wybrac z miski porcję ciasta, którą wrzucamy na olej. Moje pączuszki same obracały się, równomiernie nabierając koloru. Sprawdzić patyczkiem czy są usmażone a następnie cedzakiem wyjąć z tłuszczu i ułozyć na talerzu wyłożonym recznikiem papierowym. Wystudzone oprószyć cukrem pudrem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz